mandag 6. august 2012

Litt Sydilla-sydd!

Jeg deler som dere vet gjerne bilder av ting som er sydd av stoffer kjøpt hos oss på Sydilla - og det er så utrolig morsomt når folk sender oss bilder, blogger om det de har sydd, eller kommer ned på butikken!
Nå er det på tide å vise litt igjen!


Bente med denne bloggen har sydd masse stilig av Sydillas feer og monstertruck i det siste!




 To andre damer i nord syr masse av Sydilla-stoffer! 
En av dem kjenner jeg ganske godt (svigerinna mi) og de har også laga seg blogg

Marita med denne bloggen har sydd denne kule frottekjolen der hun har brukt det vakre Daisy/Michas-stoffet fra oss på lommene!

Sist men slettes ikke minst må jeg vise mer fra en av mine favoritt-barneklær-sømmersker!
Hun har nettopp fått en pakke fra meg og har sydd flittig fra den allerede!







1 kommentar:

  1. Fantastisk mye flotte klær:D er så gøy å se hva alle damene rundt om i landet tryller frem av sydilla stoffene:D snart skal jeg også ta fatt i sydillastoffene som er stappet i både hyller og skap på mitt syrom;P

    SvarSlett